Сторінки

неділя, 6 березня 2016 р.

Привіт весь світ.
У мене чудовий настрій і тому я вирішила написати новий пост про аніме. 
Розповім, для початку, як це почалося.
Протягом 8 років я вчила японську у школі, в яку ходила. Без знання культури мову вчити важко, то ж я читала багато про Японію, дивилася фільми про Японію і, звичайно ж, аніме, як без нього. Все моє дитинство я була великою фанаткою Покемонів. Моя сестра, що всього на 3 з половиною років за мене молодша, дивилася це аніме разом зі мною і зараз її просто дивують люди, які не знають, хто такий Пікачу. Як можна не знати Пікачу? Це ж наймиліша істота на всьому світі, крім Піплапа, якого я обожнювала з самої появи.
Коли мені було приблизно 12 років я задумалася над тим, а чому б не подивитися аніме .
Першим моїм, уже дорослим аніме стало Чобіти. Мало хто про нього чув, бо там наукова фантастика і все таке інше. Я дивилася їх кожен день після уроків. Проводила за комп'ютером години, аби його додивитися. Коли я це зробила, лишилася пустота, як після чудової книги, яка захопила за живе.

Але щоб забути біль, треба продовжувати жити. То ж я почала шукати на просторах інтернету, щось схоже на щойно переглянуте. Старшокласниці-наступне аніме, було зовсім не схоже на Чобіти, але школа і головні героїні, так мені сподобалися, що мене знову затягнуло туди з головою.
Потім були: Спецклас А, Ультраманьяк, Це були ми, У мене мало друзів.
Згодом ця любов до аніме прикрилася любов'ю до книг і серіалів. Але на цих вихідних я зрозуміла, що мені нічого подивитися і я одразу згадала про старого доброго друга, який розважав мене, коли всім іншим було відверто на мене начхати.
Цього разу я дивилася Президент студентської ради- покоївка. Ще з того періоду про нього чула, але назва мене особливо не приваблювала. І ось за вчорашній вечір і сьогоднішній ранок я повністю подивилася це аніме. Все було просто чудово: головна героїня-  Місакі просто вилита я, головний герой, який був в неї до божевілля закоханий мав довге світле волосся і виглядав просто чудово. Але як і всі аніме, що розраховані на дівчат від 12-17 років вони затягнули з головною подією на 24 серії. Місакі або була повною жирафою, до якої довго доходило, або я не знаю ким треба бути, щоб так довго мучати бідолашного Усуі. 
На сьогодні це все.
До зустрічі. 


Немає коментарів:

Дописати коментар