Сторінки

пʼятницю, 18 березня 2016 р.

Всім привіт.
Щойно прийшла з прем'єри "Зоотрополіс" і цей мультфільм просто бомба (кажу це дуже рідко, адже мультики, як і фільми, не всі заслуговують Оскара).Тому сьогодні я зіставила топ 5 своїх улюблених мультфільмів.
взимку.
Пов’язане зображенняПочнемо  з кінця. На п'ятому місці у мене стоїть "Лоракс"- не вельми популярний мультфільм, про світ, в якому все зроблено з пластику і навіть з повітря отримують прибуток. Я вибрала цей екземпляр не через чудових персонажів, детальний сюжет- я розуміла просто, що наш світ йде до того, що не залишить жодного дерева на всій Землі. Ну і як, звичайно, не полюбити Лоракса, рудого лісового, який захищає рослинність від зникнення?
Результат пошуку зображень за запитом "Крижане серце"На 4 місці я поставила "Крижане серце". Вперше Діснеївська принцеса спонукає іншу не виходити за першого ліпшого заміж. Де ви ще таке побачите? О, а ще ця сила Ельзи все заморожувати- так і хочеться забрати собі. Обожнюю зиму. І як можна забути про сестринську любов Анни до Ельзи, яка розморожує її від льоду і рятує їхнє славне місто від злочинця. Чарівний Олаф і Крістоф, які протягом всього твору підтримують сестер, посіли окреме місце в моєму серці.

На 3 місці нещодавно переглянута "Думками навиворіт" про дівчинку Райлі, яка разом з батьками мусила переїхати до Сан-Франциско і як власне вона розплутувала новостворені проблеми.
Дуже сподобалися емоції: Радість, Сум, Страх, Дратівливість і Злість. Вони так детально пропрацьовані, що дуже схожі за своїми вчинками на живих людей.
2 місце для чудового  "Зоотрополісу", який я передивлюсь не один раз, бо повторюсь, мультфільм- бомба. Головні герої: Джуді Гопс і Нік Крутихвіст, зайчиха і лис просто підкорили мене своїми жартами і емоціями. Чого варта лише сцена з лінивцями і жартом по вагітного верблюда. Кінець взагалі добив: вони зупиняють лінивця, що їхав зі швидкістю 150 кілометрів за годину-певно не встиг лапу з газу вчасно прибрати.
І перше місце заслуговує мультфільм "Ріо", який я люблю всім серцем і душею ось уже... близько 5 років. Ніколи не забуду чарівного Блу з його дивною поведінкою та Перлинки-вільної птахи, яка до останнього боролася за свою свободу. Цей дивний дует сподобався мені з самого першого погляду, я відразу відчула хімію між ними.
Результат пошуку зображень за запитом "Ріо"
Дякую за увагу і раджу вам переглянути все з наведеного вище:)

Немає коментарів:

Дописати коментар