Сторінки

неділя, 13 березня 2016 р.

У кожного з нас в житті є певна річ, істота, місце, людина, яка лише від одного погляду на неї приносить неймовірну радість і відчуття повного щастя.
Істота, яку я люблю всім серцем і душею- це моя кішка Сара
Моя маленька і неповторна
Їй вже майже чотири роки, але виглядає вона все ще, як кошеня та й поведінка у неї, в принципі, відповідна. В дитинстві вона була досить дивною: її улюбленим заняттям було носити обгортки від цукерок Корівка. Всі інші вона цукерками взагалі не вважала. Я пам'ятаю ті вечори, коли ми з мамою сиділи на дивані: вона з великою чашкою чаю і цукерками, я з книгою і телефоном та кидали Сарі зім'яті обгортки. Вона тоді вистрибувала з якогось закутку, летіла швидше за вітер і кидалася на ту бідолашну кульку з паперу. Награвшись, вона в зубах приносила фантик до моїх ніг. О, гарні були часи.
Коли Сара хоче спати, а я не вимкнула світло
Зараз вона вже інша. З'явився характер, ознаки по яким можна зрозуміти, що це вона, а не хтось інший. Майже зникло на її коричневій морді руда пляма під лівим оком. Зараз вона більше стала схожою на мене: боїться незнайомців, обожнює, коли хтось до неї милий, любить читати разом зі мною і взагалі вона найдивовижніша  кішка у всьому світі. Думаю, що як би вона була людиною, ми б обов'язково стали найкращими подругами.
Р,S. Іноді Сара мене лякає. Ходить усюди за мною. Може вона шпигун відісланий в наш світ, щоб збирати інформацію на людей?! А потім вони свою ласкою захоплять весь світ!


Коли моя кішка не гірше підводить очі до неба, ніж сам Король Пекла

Немає коментарів:

Дописати коментар