Сторінки

середа, 2 березня 2016 р.

Квіти для Елджернона

Всім привіт.
Щойно закінчила читати книгу і хочу поділитися враженнями.
"Квіти для Елджернона" Даніела Кіза.
Сюжет
Твір ведеться від першой особи, а саме чоловіка-Чарлі Гордона, що є розумово відсталим. Він працює в пекарні, де, як йому здається, має багато друзів, ходить в школу для недорозвинених дорослих. Так сталося, що з усієї групи Чарлі найбільше прагнув вчитися. Тому вчені пропонують Чарлі прийняти участь у експерименті, який допоможе йому стати розумним. Чарлі погоджується, знаючи, але не усвідомлюючи ризики.
Моє враження
Книга варта того, щоб її прочитати. Вона змушує задуматися над речами, які нам здаються банальними і зовсім не вартими уваги. Я читала цю книгу протягом тижня, що для мене зовсім не характерно, бо мусила робити паузи, щоб подумати над щойно прочитаним. Я тепер розумію, що я щаслива людина, що можу кожен день читати, писати і не боятися втратити ці здібності. Щаслива, що можу запам'ятовувати і згадувати.
В деякі моменти просто хотілося плакати. Особливо, коли Чарлі сказав всьому всесвіту, що він і до експерименту був особистістю, але його ніхто не почув. І, коли Чарлі відвідував притулок для недорозвинених дорослих. Я просто уявила їхнє життя, їхнє ставлення до всього, що навколо...
Сподіваюся, я змусила вас подумати і почати читати потрібні книги.
Дякую за увагу і до наступної книги:)

Немає коментарів:

Дописати коментар